Sedm stovek plnokrevníků pod kapotou – to je Mustang RTR

Mustang RTR (Ready to Rock) je vizí trojnásobného světového šampiona v driftování a nadšence pro Mustangy Vaughna Grittina mladšího. RTR je postaveno tak, aby spojilo krásu klasických Mustangů s agresivnějším designem. Vychází z tradiční japonské driftové kultury a je ovlivněno moderními evropskými sportovními vozy. Jedinečný automobil z unikátní série nabízí u nás společnost Unitesta, která je jediným prodejcem, který smí tuto úpravu montovat ve střední Evropě. Před udělením povolení byla firma prověřena divizí Ford Racing, která kontrolovala, zda má dostatečné vybavení a především znalosti. „Bylo nám velkou ctí, že nás společnost RTR oslovila,“ říká za společnost Unitesta Jan Hladký.

Design vozu Mustang RTR vás vezme za srdce již na první pohled. Auto má disky kol v RTR designu s rozměrem 9,5 x 20 (pneumatiky 255/35 R20 a 275/35 R20 včetně senzorů tlaku), podvozek využívá pružiny a tlumiče pérování RTR. Vůz nese kompletní označení RTR a specifický design najdeme na prazích, na přední horní i spodní mřížce, dále u denního svícení, u průduchů kapoty, zadního spoileru, zadního panelu kufru i na hlavici řadicí páky. A kromě jiného je zde i štítek se sériovým číslem a podpisem Vaughna Gittina. Unikátní série modelového roku 2018 bude čítat 200 vozů, po stu v každé specifikaci (Spec 1, Spec 2). Ty sestavuje dealer přímo na místě a zákazník si může vybrat z mnoha variant jednotlivých komponentů. Spec 1 nabídne RTR exteriér, úpravy podvozku, úpravy brzd a také pohonnou jednotku s výkonem 500 koní s točivým momentem 580 N.m. Spec 2 kromě RTR exteriéru, upravených brzd a podvozku má pod kapotou pětilitrový osmiválec do V s výkonem přesahujícím 700 koní s točivým momentem 820 N.m